Frequently Asked Questions

Here you are going to find the answers to some of the most important questions about the following themes:

If you have not found the answer to your questions, please check our instructions for further information or contact us by calling the support hotline (read more about that under service).
Many thanks.

 

Tehnologija

Jesu li plakati prikladni za vanjske uvjete?

Da, pod uvjetom da opis papira za proizvod ne navodi drugačije.
read more

Plakati iz kategorije "Posteri offset" mogu se objesiti na otvorenom i prilično su otporni na vremenske uvjete. Naš tiskarski proces – i samim time rezultati ispisa – ne mogu se usporediti s onima kućnog pisača.
Plakati iz kategorije "Posteri digital" otporni su na vremenske uvjete samo djelomično. Međutim, nudimo i posebne vodootporne proizvode.

Kako izraditi PDF?

U našim podatkovnim listovima možeš pronaći upute za sve uobičajene Adobe aplikacije. Te dokumente možeš preuzeti iz područja za preuzimanje na našoj početnoj stranici.
read more

Molimo te da obratiš pažnju na to da su sve važne informacije također prikazane u detaljima proizvoda u našem online shopu. Tu se nalaze i mjere te kvaliteta tvojih datoteka, 10-točkovna kontrola za provjeru ispravnosti tvojih tiskovnih datoteka, kao i poveznica na naše podatkovne listove.

Kako mogu izbjeći pucanje na pregibima i prijenos boje?

Pravilnim planiranjem svog dizajna.
read more

Općenito trebaš obratiti pažnju na svoj layout za tisak. Obojana područja treba, ako je moguće, izbjegavati u području savijanja, jer ta područja imaju tendenciju pucanja na pregibu. Ako se obojana područja ne mogu izbjeći, pobrini se da ukupni nanos boje bude mali (ispod 200% – C+M+Y+K). Površine obojane isključivo cijanom (C) također mogu predstavljati problem. Zbog kemijskog sastava, cijan se suši vrlo sporo i može uzrokovati pucanje na pregibu.

Tijekom završne obrade / rezanja dolazi do vrlo visokog pritiska. Može se dogoditi da se boja s prednje strane prenese na stražnju ako je ona bijela ili druge boje. Ako je boja s obje strane identična, taj efekt nije vidljiv i može se zanemariti.

Žalbe povezane s gore navedenim nažalost ne možemo prihvatiti.

Koji format datoteke mogu poslati?

Preferiramo višestrani PDF / X-3.
read more

Višestrani PDF znači da tvoj PDF sadrži prednju i stražnju stranu kao zasebne stranice unutar iste PDF datoteke (kod brošura svaka stranica mora biti spremljena kao zasebna stranica u PDF-u).

Alternativno, možeš nam poslati svoje datoteke u EPS, TIFF ili JPEG formatu. Ovi formati ne podržavaju višestrane datoteke, pa nam moraš poslati po jednu datoteku za svaku stranicu. Ako želiš prenijeti više datoteka, možeš dodati "dodatna polja za učitavanje". Tijekom naše automatske provjere podataka, tvoje će se datoteke spojiti u jedan višestrani PDF. Ova datoteka bit će prikazana na tvom ekranu nakon završetka provjere podataka.

Ne možemo prihvatiti PDF / X-4 ili novije verzije od 1.6 jer mogu uzrokovati probleme i neželjene rezultate tiska.
Ako je moguće, uvijek spremi svoju datoteku kao PDF / X-3 (verzija 1.3).

Koju postavku kvalitete treba koristiti u Photoshopu prilikom spremanja datoteke u JPG formatu?

Budući da plakati u JPG formatu obično znače vrlo veliku datoteku, dovoljna je kvaliteta na razini 8. Za sve ostale proizvode treba odabrati najvišu kvalitetu (razina 12).
read more

Kvaliteta prilikom izvoza u JPG formatu izvorno je bila prilagođena činjenici da se JPG datoteke mogu koristiti u mnoge druge svrhe osim profesionalnog tiska. Kod takvih primjena manja veličina datoteke može biti važnija od savršene kvalitete – primjerice na internetu.
Međutim, datoteke koje će služiti kao podloga za tisak uvijek treba izvesti u najvišoj mogućoj kvaliteti. Visoka kvaliteta ispisa nije moguća ako je datoteka niske kvalitete.

Jedina iznimka: plakati. U pravilu se plakati ne gledaju iz blizine pa blagi gubitak kvalitete nije presudan. Smanjenje kvalitete na razinu 8 znatno smanjuje veličinu datoteke, što omogućuje brži prijenos u naš sustav.

Mogu li dostaviti „otvorene“ datoteke iz InDesigna, Illustratora ili QuarkXpressa?

Nažalost ne. Rizik od grešaka u tisku i problema s fontovima jednostavno je prevelik.
read more

„Otvorene“ datoteke su sve one datoteke koje nisu generirane putem Postscript-procesa. Takve datoteke služe isključivo za obradu svog sadržaja i nisu namijenjene izvozu na drugo računalo. Sadrže brojne poveznice, poput grafika i fontova, koje se mogu izgubiti ako se datoteka otvori na drugom računalu. Kako biste izbjegli taj problem, „otvorene“ datoteke uvijek je potrebno pretvoriti u Postscript-format. Ako datoteka nije izvezena iz programa u kojem je kreirana, mogu se pojaviti različite greške. Uobičajeni problemi uključuju nekompatibilne verzije programa ili nedostajuće fontove koji se tada automatski zamjenjuju nekim dostupnim.

Molimo te da nam svoje datoteke uvijek šalješ kao PDF spreman za tisak. Na našoj početnoj stranici možeš preuzeti upute za izvoz datoteka u PDF format spreman za tisak. Prilagodbom tim postavkama rada izbjegavaju se izvori pogrešaka koji mogu dovesti do kašnjenja ili neispravnog otiska. Ako se naši zahtjevi ne poštuju, ne možemo jamčiti savršen ispis.

Mogu li se koristiti i Word, Excel ili PowerPoint datoteke?

Ne! Ovi programi nažalost nisu prikladni za digitalni i offset tisak. Ako je potrebno, ove se datoteke mogu pretvoriti u ispravan PDF za tisak. Molimo dodaj opciju „Office konverzija datoteka“ u svoju košaricu.
read more

Za profesionalni tisak trebao bi pripremiti svoje podatke u grafičkom ili layout programu. Primjeri takvih programa su CorelDraw (za početnike), Freehand, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress ili InDesign.

Moja datoteka je izrađena u RGB modu. Mogu li je koristiti?

Općenito, CMYK je način rada koji bi trebao koristiti. Ako tvoj dizajn koristi RGB spektar, može doći do odstupanja u bojama.
read more

Za offset tisak tvoje datoteke bi zaista trebale biti u CMYK modu jer je to spektar boja s kojim rade tiskarski strojevi (cijan, magenta, žuta i ključna boja – crna).

RGB mod je namijenjen isključivo za prikaz na ekranu. Na primjer, tvoj monitor koristi ove boje (crvenu, zelenu i plavu). Iako RGB koristi samo tri boje za miješanje svih boja u spektru, može prikazati znatno više – i prije svega intenzivnijih – boja nego CMYK mod. Razlog za to je jednostavan: RGB koristi četvrtu komponentu koja se ne može primijeniti na papir – sjaj tvog monitora!

Ako ipak zaprimimo datoteke u RGB modu, naš će sustav automatski konvertirati te boje u CMYK. To može dovesti do manjih odstupanja u bojama koje, nažalost, ne možemo kontrolirati jer ne znamo koju točnu nijansu si želio. Osim toga, RGB dokumenti izgledaju različito na različitim monitorima.

Kao što je već spomenuto, RGB treba koristiti za naše digitalne postere. Proces digitalnog tiska nije usporediv s offset tiskom, zbog čega se s RGB-om mogu postići bolji rezultati.

Može li online-tiskara.hr koristiti moj postojeći film spreman za izradu tiskovne ploče?

Ne. Tehnički to nije moguće.
read more

Moderne tiskare – kao što je online-tiskara.hr – koriste CTP (computer-to-plate) sustav. Kod tog se sustava tiskarske ploče izravno izrađuju iz datoteke koju si pripremio na svom računalu. Klasični filmovi se više ne koriste. Novi sustav omogućuje višu kvalitetu ispisa.
Kod digitalnog tiska također nije moguće koristiti „stare“ filmove jer se tvoja datoteka izravno šalje na tiskarski stroj.

Što znači "pretvoriti fontove u konture"?

U pravilu, fontovi se ne mogu ugraditi u otvorene i PostScript datoteke. Ovdje se koristi trik kojim se tekstovi pretvaraju u oblike (konture) ili krivulje.
read more

Svaki profesionalni grafički ili DTP program ima ovu mogućnost. To jednostavno znači da će fontovi i tekstovi korišteni u tvojem dokumentu biti pretvoreni u grafiku. Stil pisma više nije potreban kao datoteka ako se dokument pregledava na drugim računalima ili sustavima.

Naš savjet: Kada se koristi Adobe Photoshop i izvozi u JPG ili TIF format, fontovi se automatski pretvaraju. Ako se PDF dokumenti izrađuju u nekom drugom softveru, potrebni fontovi bit će ugrađeni u datoteku. U tom smislu, PDF s ispravnim postavkama uvijek je optimalno rješenje!

Što znači "provjera podataka"?

Provjeravamo tvoje datoteke radi mogućnosti tiska i mogućih pogrešaka.
read more

Postoje dvije opcije:

Osnovna provjera podataka: Sve datoteke koje preneseš odmah nakon što izvršiš narudžbu automatski se provjeravaju. Rezultat ove provjere prikazuje se na ekranu pomoću simbola (zeleno = savršeno, žuto = dobro, crveno = nije za tisak). Manje pogreške automatski se ispravljaju, a izmijenjena datoteka prikazuje se na ekranu.

Profesionalna provjera podataka: Kod ove opcije tvoje datoteke ručno provjeravaju iskusni zaposlenici online-tiskara.hr. Ako se pojave problemi ili pogreške, kontaktirat ćemo te. Ovu opciju možeš odabrati tako da je dodaš u svoju košaricu prilikom naručivanja.

Što znači "rub za obrezivanje"?

Svaki suvremeni stroj za obrezivanje radi unutar određene tolerancije. Kako bi se spriječio netočan ispis i nadoknadila ta tolerancija, tvoja datoteka treba imati 3 mm ruba za obrezivanje sa svih strana.
read more

Ova dodatna margina je apsolutno nužna kako bi se nadoknadile razlike koje neizbježno nastaju prilikom obrezivanja velikih hrpa papira.

Grafički elementi koji trebaju dosezati do ruba gotovog proizvoda moraju biti postavljeni tako da njihov vanjski rub ulazi unutar područja za obrezivanje. Time se osigurava da nakon što uklonimo 3 mm margine za obrezivanje, neće ostati tanka bijela linija između tvog grafičkog elementa i ruba papira.

Visina i širina svakog formata zato moraju biti 6 mm veće od željenog konačnog formata. Na primjer, ako proizvod u formatu A6 treba imati konačnu obrezanu veličinu od 105 x 148 mm, tada datoteka mora imati dimenzije 111 x 154 mm uključujući rub za obrezivanje.

Što znači 4/4 u boji? Hoće li moj otisak biti u punoj boji?

Da, 4/4 u boji znači da će cijan, magenta, žuta i crna biti korištene s obje strane. Drugim riječima, tvoji otisci bit će u punoj boji.
read more

Pomoću četiri osnovne boje za offset tisak (cijan, magenta, žuta i crna) mogu se proizvesti sve ostale moguće boje.

Što znači CMYK?

CMYK je kratica za Cyan, Magenta, Yellow i Key (crna) – četiri osnovne boje koje se koriste u ofsetnom tisku.
read more

C = Cyan (plava)
M = Magenta (crvena)
Y = Yellow (žuta)
K = Key (crna)

Za tisak u punoj boji CMYK je standardni način prikaza boja koji koristimo. Zato bi trebao svoje datoteke pripremiti u CMYK načinu boja. Ovo je obavezno za sve proizvode koji se tiskaju ofsetnim (lito) tiskom (letci, prospekti, brošure...).

Kod digitalnog tiska koriste se dvije dodatne boje – lightCyan i lightMagenta. Zato je za digitalni tisak bolje ako datoteke spremiš s RGB postavkama boja.

U opisu proizvoda navedeno je koji su naši proizvodi tiskani digitalno.

Što znači DPI?

Kratica DPI označava "Dots Per Inch" (točkica po inču) i definira rezoluciju piksela ili grafičke slike (JPEG, TIFF).
read more

'DPI - Dots Per Inch' označava broj točkica (piksela) po inču. DPI se uvijek mjeri kvadratno, dakle utječe i na širinu i na visinu slike. Što je više točkica u tom području, to je veća količina informacija na slici (rezolucija). Visoka rezolucija povećava i veličinu datoteke. Smanjenjem rezolucije (manje informacija na određenoj površini) automatski se smanjuje i veličina datoteke. Ako je rezolucija preniska, slika će postati mutna ili će se vidjeti pojedinačni pikseli.

Za offset tisak kod online-tiskara.hr idealna rezolucija je 356 DPI. To je točna rezolucija našeg tiskarskog rastera i stoga se može reproducirati 1:1. U mnogim slučajevima koristi se 300 DPI za offset tisak jer je ova rezolucija dovoljna za dobar tiskarski rezultat. Ta rezolucija je također prikladna za naš tiskarski proces. Za velike formate (postere, bannere) rezolucija može biti postavljena na 150 DPI kako bi veličina datoteke ostala manja. Budući da je udaljenost gledanja veća, niža rezolucija se obično ne primjećuje.

Što znači maksimalni nanos boje (bojenje) od 300%?

To je zbroj boja cijan, magenta, žute i crne koji ne smije premašiti 300%.
read more

Kanali boja cijan, magenta, žuta i crna prikazuju se u postocima u tvom programu za izradu prijeloma. Pod pretpostavkom da je datoteka izrađena i spremljena u CMYK kolor prostoru, zbroj vrijednosti boja (C+M+Y+K) ne smije prelaziti 300%.
Ako zbroj premašuje ovu vrijednost, dolazi do pretjeranog nanošenja boje, što može dovesti do lošeg rezultata tiska. Takav visoki nanos boje se ne suši pravilno, pa se može dogoditi da se otisci zalijepe i počupaju pri razdvajanju.

Pažnja:
Kod konverzije RGB datoteka u CMYK prostor, RGB crna često se pretvara u preko 300% CMYK crnu (C+M+Y+K). Takve datoteke moraju se ručno korigirati nakon konverzije.

Reklamacije koje se odnose na pretjerani nanos boje, nažalost, ne možemo prihvatiti.

Što znači povećanje točaka (dot gain)?

Uglavnom na nepremazanom papiru tiskane točke postaju nešto veće zbog upijanja boje. Tiskano područje stoga izgleda tamnije nego što su postavke u tvojoj datoteci.
read more

Uglavnom na nepremazanom papiru tiskane točke se malo proširuju jer se boja upija. Tiskano područje stoga izgleda tamnije nego što je prikazano u tvojoj datoteci.

Primjer: Obično područje u boji koje je postavljeno s 80% pokrivenosti bojom (na primjer C0/M80/Y0/K0) može rezultirati s 90% pokrivenosti u tisku. U ovom primjeru razlika u pokrivenosti iznosi 10% (dot gain – povećanje točke).

Dot gain može biti uzrokovan raznim čimbenicima – tiskarskom tehnikom, papirom i bojama.

Važne opće informacije o rukovanju TrueType fontovima.

MOLIMO TE DA FONTOVE PRETVORIŠ U KRIVULJE ILI KORISTIŠ POSTSCRIPT FONTOVE!
read more

U profesionalnom tisku u pravilu se koriste PostScript fontovi. Međutim, mnogi programi ne koriste ove napredne fontove, već umjesto njih koriste TrueType fontove, koji su izvorno bili namijenjeni isključivo za prikaz na ekranu u prezentacijama. Osim toga, na internetu je dostupno mnogo TrueType fontova besplatno, a često su loše kvalitete. Zbog toga je važno pridržavati se određenih pravila.

TrueType fontovi su samo uvjetno prikladni za tisak. Ako ih koristiš, moraš ih pretvoriti u krivulje (putanje).
Nažalost, ne možemo preuzeti odgovornost za pogreške u tisku, poput nedostajućih znakova ili čak cijelih riječi, ako su TrueType fontovi samo umetnuti. Reklamacije koje se odnose na neispravne fontove nećemo moći prihvatiti.

Za postizanje kvalitetnih rezultata tiska bez potrebe za pretvaranjem u krivulje, nužno je koristiti PostScript fontove. Ovi fontovi su posebno razvijeni za tisak i ne uzrokuju probleme.

Detaljne informacije o pretvaranju fontova u krivulje možeš pronaći u odjeljku FAQ pod naslovom „Tehnologija“.

 

Otprema

Dostavlja li online-tiskara.hr na hrvatske otoke?

Da. Ako na svoj otok inače primaš pakete od UPS-a, DPD-a ili Hrvatske pošte, primit ćeš i naše.
read more

Svi otoci koji se mogu opskrbiti putem redovnih paketnih službi, također se opskrbljuju i od strane nas.

Je li moguća ekspresna (overnight) proizvodnja?

Za mnoge proizvode to je moguće. Ako primimo tvoju narudžbu do 10:00 sati zajedno s pripremljenim datotekama, narudžba će biti isporučena sljedeći radni dan (pon-pet).
read more

Za nekoliko proizvoda to je moguće. Ako primimo tvoju narudžbu zajedno s tiskovnim datotekama do 10:00 sati.

Imaj na umu da su narudžbe s uplatom unaprijed izuzetak. Kod ovog načina plaćanja, proizvodnja započinje tek nakon što uplata bude evidentirana na našem računu. Ovisno o tvojoj i našoj banci, to može potrajati od jednog sata do tri dana.

Koliko traju rokovi isporuke paketnih službi?

Obično paketna služba isporučuje u roku od 4–5 radnih dana (ponedjeljak – petak) nakon što je paket poslan.
read more

U vrlo rijetkim slučajevima paketne službe mogu zahtijevati pet ili šest radnih dana za isporuku. To se obično događa samo u udaljenim područjima.

Mogu li navesti drugačiju adresu za dostavu?

Naravno, tijekom procesa narudžbe možeš definirati adresu za dostavu.
read more

Naravno, ako si registriran, možeš spremiti više različitih adresa za dostavu. Jednom spremljene, te adrese možeš odabrati jednim klikom tijekom narudžbe.
Naravno, i kao neregistrirani korisnik možeš navesti drugu adresu, ali u tom slučaju moraš je unositi svaki put iznova prilikom narudžbe.

Mogu li osobno preuzeti svoje tiskovine?

Teoretski je to moguće. No kako se nalazimo u Njemačkoj, osobno preuzimanje moglo bi biti pomalo nepraktično. Osim toga, standardna dostava za područje Ujedinjenog Kraljevstva već je uključena u cijenu.
read more

Teoretski je to moguće. No kako se nalazimo u Njemačkoj, osobno preuzimanje moglo bi biti pomalo nepraktično. Osim toga, standardna dostava za područje Ujedinjenog Kraljevstva već je uključena u cijenu.

Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Da! Putem našeg sustava možeš u svakom trenutku pregledati status proizvodnje i napredak tvoje pošiljke.
read more

Kako bi to mogao, moraš se registrirati kod nas prije nego što izvršiš narudžbu.
Kao registrirani korisnik možeš putem poveznice „Moje narudžbe“ izravno pristupiti našem online sustavu za praćenje pošiljki. Ovdje u svakom trenutku možeš dobiti pregled trenutnog statusa proizvodnje svojih artikala, a čim tvoj paket napusti naše skladište, možeš pratiti njegovu lokaciju i predviđeni datum isporuke putem naših partnera UPS, DPD ili Hrvatske pošte.

Broj paketa šaljemo e-mailom čim tvoja pošiljka napusti našu poslovnicu.

Može li paket biti poslan bez adrese pošiljatelja (neutralno)?

Da, svi registrirani korisnici mogu odabrati neutralnu dostavu za svoje narudžbe. Način dostave možeš odabrati u pregledu narudžbe prije nego što dovršiš i platiš narudžbu.
read more

Svi registrirani korisnici mogu odabrati neutralnu dostavu za svoje narudžbe. Ako se odabere neutralna dostava ili dostava s tvojim vlastitim pošiljateljem, na paketu neće biti vidljivi nikakvi podaci niti brendiranje od strane online-tiskara.hr. Otpremnica će biti ili neutralna ili s tvojim podacima. Ova je opcija posebno korisna za preprodavače jer eliminira posrednika i štedi vrijeme kod express i overnight narudžbi.

Kao korisnik prepoznat u Standard+ kategoriji našeg programa za partnere, ovu opciju možeš dobiti za 2 €. Od Premium razine nadalje, neutralnu dostavu ti nudimo potpuno besplatno.

Za više informacija slobodno kontaktiraj našu korisničku podršku.

Postoje li troškovi dostave?

Troškovi dostave su već uključeni u cijenu.
read more

Ako je adresa dostave u udaljenom području, mogući su dodatni troškovi. Oni će biti jasno prikazani u tvojoj košarici.

S kojim paketnim službama će moja pošiljka biti dostavljena?

Radimo s dostavnim službama UPS, DPD, GLS i Hrvatska pošta.
read more

Isporuke se vrše od ponedjeljka do petka.

Najprije kontaktiraj svoju lokalnu dostavnu službu.
Ako imaš pitanja u vezi isporuke, molimo te da pripremiš svoj broj za praćenje pošiljke!

 

Plaćanje

Klarna plaćanje: što je to?

Klarna Payments je siguran sustav online plaćanja koji funkcionira s gotovo svim bankama. Omogućuje online plaćanje bez naknade, s potvrdom u stvarnom vremenu i bez potrebe za registracijom.
read more

Kako to funkcionira? Jednostavno slijedi ove korake:
- Odaberi svoje proizvode i potvrdi košaricu.
- Odaberi način plaćanja: Sofort Banking.
- Unesi podatke o svom bankovnom računu putem sigurne online platforme.
- Potvrdi plaćanje pomoću svog jedinstvenog koda za autentifikaciju.
- Plaćanje završeno!

Potvrda plaćanja je trenutna, tako da ćeš svoju tiskanu narudžbu primiti bez ikakvog dodatnog kašnjenja.

Platio sam svoju narudžbu putem PayPala, ali status na vašoj početnoj stranici još uvijek prikazuje "čeka se uplata". Što trebam učiniti?

Bez panike! Ovo se događa vrlo rijetko. PayPal trenutno provjerava tvoju uplatu. U pravilu uplata bude odobrena unutar 12 sati. Tek tada započinje vrijeme proizvodnje.
read more

PayPal nasumično provjerava odlazne uplate. To se radi bez određenog pravila kako bi se spriječile zlouporabe. Ova provjera može pogoditi svakog korisnika PayPala i nema veze s tvojim računom. U pravilu uplata bude odobrena unutar 12 sati, nakon čega započinje vrijeme proizvodnje. Nakon odobrenja uplate, status na našoj početnoj stranici automatski će se promijeniti. Ako se to ne dogodi ili ako postoji bilo kakav drugi problem, slobodno nas kontaktiraj.

Which payment methods are available?

For your order with Flyermachine you can choose between several payment methods. These are display in your order overview.
read more

Following payment methods are available:

Credit card,
PayPal,
Payment in advance,
Sofort banking.

Please note that we send your order to print only once your payment is received and confirmed.

 

Postupak narudžbe

Mogu li otkazati narudžbu?

Otkazivanje je u osnovi moguće, ali će rezultirati naplatom naknade za otkazivanje.
read more

Narudžbu je moguće otkazati samo dok je status narudžbe "Provjera podataka". Čim narudžba prijeđe u status "Priprema za tisak", otkazivanje više nije moguće.
Naknada za otkazivanje iznosi 10 eura.
Ako je način plaćanja bio putem PayPala, CorvusPaya, kreditne kartice, izravnog zaduženja ili avansnog plaćanja, povrat sredstava bit će izvršen umanjen za iznos naknade za otkazivanje.

Mogu li promijeniti ili urediti postojeću narudžbu?

Naš sustav je optimiziran za najbržu moguću izradu i isporuku, stoga nije moguće mijenjati ili uređivati postojeće narudžbe.
read more

Naš sustav je optimiziran za najbržu moguću izradu i isporuku, zbog čega nije moguće mijenjati ili uređivati postojeće narudžbe. Naš automatizirani sustav pokreće proizvodni proces odmah nakon što su datoteke potvrđene i uplata evidentirana (kreditna kartica, PayPal, CorvusPay). Ako si odabrao/la plaćanje unaprijed, molimo te da nas kontaktiraš prije nego izvršiš uplatu. Imaj na umu da to može uzrokovati manje kašnjenje.

Moram li se registrirati da bih napravio narudžbu?

Ne. Registracija nije obavezna za jednostavnu narudžbu. Ipak, registrirani korisnici uživaju brojne prednosti od kojih ne možeš imati koristi ako se ne registriraš prije naručivanja.
read more

Jedna od tih prednosti je jednostavnije i brže naručivanje. Osim toga, svi naši registrirani korisnici imaju koristi od bonus sustava koji omogućuje popuste na temelju prethodnih narudžbi.

Posebno za agencije, preprodavače, kupce s velikim količinama i strane tvrtke postoje dodatne funkcije koje značajno olakšavaju redovno poslovanje s nama ili čak otvaraju nove mogućnosti. Slobodno nas kontaktiraj ako imaš pitanja o ovoj temi.

Nisam mogao/la učitati svoje datoteke – što mogu učiniti?

Svoje datoteke možeš nam poslati putem e-maila na adresu info@online-tiskara.hr.
read more

Svoje datoteke možeš nam poslati putem e-maila na adresu info@online-tiskara.hr.
Alternativno, svi registrirani korisnici mogu prenijeti svoje tiskovne predloške pod stavkom "Moje datoteke" na našoj početnoj stranici. Nakon prijenosa datoteka, moraš ih povezati s narudžbom. Imaj na umu da je ova opcija dostupna samo ako si narudžbu napravio kao registrirani korisnik.

 

Količine

Mogu li naručiti veće količine od onih koje su navedene?

Uvijek! Kod online-tiskara.hr možeš slobodno odrediti željenu količinu.
read more

Unutar jedne narudžbe možeš slobodno navesti više stavki istog proizvoda. Na taj način možeš kombinirati ponuđene količine kako ti odgovara.

Uvijek nastojimo ponuditi količine s što više opcija i varijacija.

Mogu li se količine kombinirati?

Ne. To tehnički nije moguće.
read more

Za svaki naručeni proizvod i artikl može se odabrati samo jedan motiv. Podjela naručene količine na dva ili više motiva tehnički nije moguća.

Različiti motivi moraju se prikazati kao zasebni artikli u tvojoj narudžbi. Za svaki artikl tada možeš priložiti odgovarajuću datoteku s motivom.

 

Opća pitanja

Hoće li moj tisak biti jeftiniji ako se tiska samo jedna strana?

Ne. To tehnički nije moguće.
read more

Naše cijene uvijek su izračunate za obostrani tisak.
Ali budimo iskreni! Čak i za jednostrani tisak naši su proizvodi senzacionalno povoljni, zar ne?

Hoću li dobiti probni otisak?

Da, naravno. Tvoj probni otisak ispisat ćemo prema GMG standardu.
read more

Za svaku narudžbu možeš dodati probni otisak u svoju košaricu. Bit će ispisan prema GMG standardu i poslan ti poštom. Molimo te da nam daš dopuštenje za tisak nakon što provjeriš probni otisak.

Imam prigovor – što mogu učiniti?

Nitko nije savršen – i mi možemo pogriješiti. U nastavku možeš pronaći detaljne informacije.
read more

Dajemo sve od sebe kako bismo tvoju narudžbu proizveli u najvišoj mogućoj kvaliteti. U vrlo rijetkom slučaju tiskarske pogreške, možeš poduzeti nekoliko početnih koraka s tvoje strane – to će uštedjeti vrijeme i tebi i nama. Prvo, tiskarsku pogrešku treba klasificirati. Je li pošiljka stigla oštećena? U tom slučaju moraš odmah kontaktirati dostavljača UPS-a ili njihovu službu za korisnike. Svaki UPS dostavljač obično ima obrazac za reklamaciju koji možeš ispuniti zajedno s njim.

Je li narudžba oštećena tijekom tiska ili dorade (npr. mrlje boje na otiscima)? U slučaju takvih oštećenja postoje određene stvari koje možeš provjeriti. Ima li bijelih rubova, blijedog tiska, odrezanih dijelova teksta ili se otisci lijepe jedan za drugi? Ako je tako, provjeri svoje datoteke. Takve pogreške najčešće su uzrokovane netočnim pripremama za tisak i u tom slučaju moramo odbiti reklamaciju. Ako je greška uzrokovana lošim datotekama, toplo ti preporučujemo da kod sljedeće narudžbe odabereš opciju „profesionalna provjera podataka“ – čak i ako naručuješ kod drugog online tiskara. Ako dobijemo narudžbu s uključenom dodatnom provjerom podataka, uvijek možemo jamčiti savršene otiske.

Ako nijedna od gore navedenih pogrešaka nije prisutna i tvoje su datoteke ispravne, pošalji nam najmanje 20–30 primjeraka poštom. Alternativno, možeš poslati sken ili fotografiju oštećenih otisaka e-poštom. Nakon što primimo tvoje uzorke ili e-mail, kontaktirat ćemo te za daljnje korake. Zadržavamo pravo traženja povrata cijele narudžbe. Reklamacija za cijeli tisak ne može se prihvatiti ako je oštećen samo dio otisaka. Kao kompenzaciju za moguće pogreške, obično isporučujemo 10% više od naručene količine.

Is my address data protected?

All personal data is treated as strictly confidential.
read more

We make every effort to ensure maximum security for all the data we store. All critical data such us credit card and bank data will be transmitted by our system only via SSL-encryption. In accordance with our data protection statement, we do not pass any personal data to third parties and use such data solely for the purpose of order processing. Your data will only be used for marketing and advertising purposes if you have explicitly agreed in a particular case, for example by subscribing to our newsletter. Under no circumstances will third parties have access to your data.

Mogu li naručiti veće količine od onih koje su ponuđene u našem online shopu?

Vrlo rado! Možeš naručiti željenu količinu tako da u košaricu dodaš više puta isti proizvod.
read more

Druge opcije nažalost trenutno nisu moguće.
Na primjer: ako želiš naručiti 150.000 letaka formata A6, prvo u košaricu dodaj 100.000 primjeraka, zatim ponovno klikni na kategoriju „Letci“ i odaberi još 50.000 primjeraka istog proizvoda. Nakon toga ćeš u svojoj košarici vidjeti dvije stavke. Dakle, nije potrebno slati više odvojenih narudžbi kako bi se dobila željena ukupna količina.

Mogu li naručiti „poseban” format?

Da, možeš. Jednostavno naruči sljedeći veći format i u košaricu dodaj opciju „promijenjeni ili poseban format”.
read more

Važno je da željeni format stane unutar naručenog formata (širina i visina).
Opcija „promijenjeni ili poseban format” sprječava automatsku promjenu veličine putem naše kontrole podataka.
Molimo te da svoj željeni format spremiš s 3 mm napusta sa svake strane. Također nam pošalji e-mail s brojem narudžbe i točnim dimenzijama konačnog formata nakon što učitaš svoje datoteke.

Možeš li pohraniti moje tiskovne predloške?

Nažalost ne. Zbog velikog broja narudžbi koje svakodnevno primamo, to nije moguće.
read more

Svakoga dana primamo stotine narudžbi zajedno s pripadajućim tiskarskim datotekama. Molimo za tvoje razumijevanje što nije moguće trajno arhivirati sve tiskovne predloške. U pravilu se sve datoteke brišu tjedan dana nakon otpreme tiskanih proizvoda. Zato ti preporučujemo da svoje tiskovne predloške pohraniš na vlastitom računalu.

Naši registrirani korisnici imaju mogućnost kupnje dodatnog prostora za pohranu. Cijena ove usluge smanjuje se ovisno o mjesečnoj potrošnji na online-tiskara.hr. Početna cijena iznosi 5 € mjesečno za do 2 GB prostora.

Proizvod koji želiš tiskati ne čini se dostupnim na online-tiskara.hr – možeš li ga ipak tiskati?

Da, u većini slučajeva možemo. Molimo te da nas kontaktiraš izravno kako bismo ti poslali individualnu ponudu.
read more

Kako bismo ispunili što više želja naših kupaca, neprestano proširujemo našu ponudu proizvoda, vrsta papira i dodatnih opcija. No za sve proizvode ili posebne zahtjeve koje ne možeš pronaći na našoj web stranici, rado ćemo ti izraditi individualnu ponudu.

Slobodno nas kontaktiraj izravno telefonom ili e-mailom.

Što se događa ako pošaljem jednostranu datoteku za obostrani tisak?

Tvoj letak će biti otisnut jednostrano.
read more

Za obostrani tisak potreban nam je obostrani PDF ili dvije datoteke s različitim nazivima (čak i ako je sadržaj isti). Ako primimo jednostranu datoteku, pretpostavljamo da želiš jednostrani tisak, jer nema razlike u cijeni.

 

Vrijeme isporuke

Koliko traju rokovi isporuke?

U pravilu, vrijeme proizvodnje traje oko 1 do 5 radnih dana, na što se dodaje vrijeme isporuke od 4-5 radnih dana.
read more

Kod offset tiska postoje proizvodni rokovi koji se ne mogu skratiti. Tiskarske ploče se moraju izraditi, zatim slijede vremena sušenja, dorade i na kraju slanje. Ipak, stalno radimo na tome da skratimo naše proizvodne intervale i tako ubrzamo isporuke.
Svojom narudžbom i ti si dao vrijedan doprinos u tom smjeru!

Standardna proizvodna vremena:
Letci (Flyeri): 3–6 radnih dana
Mape (Folders): 4–7 radnih dana
Plakati Offset: 4–5 radnih dana
Plakati Digital: 3–5 radnih dana
Memorandumi (Pismovni papir): 4–8 radnih dana
Vizitke: 4–7 radnih dana, presavijene +1 radni dan
Blokovi (Pads): 5–7 radnih dana
Brošure: 4–10 radnih dana
Prezentacijske mape: 7–8 radnih dana
Jelovnici: 8–9 radnih dana
Razglednice: 5–7 radnih dana
Svi veliki formati (digitalni tisak): 4–5 radnih dana

Express proizvodnja:
Svi Express proizvodi proizvode se unutar 2–3 radna dana.

Overnight proizvodnja:
Svi Overnight proizvodi proizvode se unutar 1 radnog dana (maksimalno 24 sata).

Radni dani su od ponedjeljka do petka. Državni praznici ne računaju se u proizvodni rok.

Vrijeme dostave je u pravilu 4–5 dana i dodaje se na gore navedeno vrijeme proizvodnje. U rijetkim slučajevima može trajati i do 6 dana. Imaj na umu da se vrijeme isporuke dodaje na proizvodno vrijeme. Naši partneri za dostavu su UPS, DPD, GLS i Hrvatska pošta.

Proizvodnja i dostava započinju tek kada zaprimimo tvoje ispravne podatke.
Ako si registrirani korisnik, svoj status narudžbe možeš pratiti pod "Moje narudžbe"!
Čim su tvoji tiskani proizvodi spremni, dobit ćeš e-mail s podacima o otpremi i brojem pošiljke.

Ako tvoje podatke zaprimimo nakon 10:00 sati, rok isporuke počinje teći tek sljedeći dan.

Kalkulator velikih formata

Najbolja ponuda

1.000 Presavijeni letak 6-stranica

-na DIN dugi
-135g
-Dostava uključena

89,00 EUR neto
100,57 EUR bruto

1.000 Presavijeni letak 6-stranica, presavijeno na DL, paralelni preklop
135g kunstdruck papir sjajni

EXPRESS PROIZVODNJA

49,00 EUR NETO
55,37 EUR BRUTO

Dear user,

Primijetili smo da ste pokušali pristupiti našoj web stranici koristeći vrlo staru verziju preglednika. Stvari se mijenjaju izuzetno brzo, posebno u današnjem internetskom dobu, a dobavljači preglednika redovito ažuriraju svoje verzije – znamo da ponekad može biti teško pratiti taj ritam. Međutim, kako bismo pružili ugodno iskustvo online kupovine većini naših korisnika, obvezni smo udovoljiti određenim standardima. Ako vaš preglednik ne udovoljava tim standardima, stvari bi mogle izgledati drugačije nego što ste očekivali. Molimo vas da koristite noviju verziju preglednika kako biste nastavili s korištenjem naše ponude.

Iskreno vam zahvaljujemo na razumijevanju.

Vaš Online-Tiskara tim.